Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 1 listopada 2024 08:19
Reklama
Reklama
Reklama

Promują siebie, ale i województwo

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie rozpoczął nową kampanię promocyjną, która ma na celu wzmocnienie poczucia tożsamości Rodów Północy.
Promują siebie, ale i województwo
Fragment plakatu.

Autor: ZUT

Kampania, która prowadzona jest pod hasłem “ZUT Wzywa”, skupia się na przyciągnięciu maturzystów z całej Polski do najstarszej uczelni w Szczecinie. Do końca września trwa rekrutacja na 3040 miejsc na studiach stacjonarnych i stopnia.

Oferta edukacyjna ZUT jest bardzo szeroka i obejmuje aż 49 kierunków, w tym 4 nowości. Uczelnia chce pokazać swoją silną pozycję jako ośrodek akademicki z tradycjami na północy Polski. Akcja ma za zadanie przyciągnąć młodych ludzi, aby tworzyli razem Rody Północy.

Kampania promocyjna nie ogranicza się tylko do Szczecina, ale jest intensywnie promowana w całej Polsce. Wizerunki studentów ZUT będą widoczne na autobusach, dworcach, w mediach społecznościowych oraz stronach internetowych. Uczelnia chce pokazać, że Szczecin to miasto pełne fascynujących miejsc, ikonicznych budowli, pięknej natury oraz oferujące aktywny wypoczynek i znakomite jedzenie.

Studenci uczelni reklamują swoje miasto, które oferuje mnóstwo atrakcji, takich jak port i widok na statki, dźwigi i suwnice. Kampania promocyjna jest doskonałą okazją, aby poznawać nowych ludzi i pokazać, czym tak naprawdę jest Szczecin. 

ZUT zachęca: Zapisz się na studia na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym i dołącz do Rodów Północy, które tworzą jedną, silną całość.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
FACEBOOK
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama