Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 00:56
Reklama
Reklama

Afera związana Rossmannem. Klienci skarżą się na zasady promocji

Promocja Rossmanna wywołała burzę emocji. Entuzjazm niektórych klientów pomieszał się z rozczarowaniem innych. Ci drudzy twierdzą, że zabawa była niesprawiedliwa.
Afera związana Rossmannem. Klienci skarżą się na zasady promocji
Promocja, która wywołała emocje.

Autor: Kamil Kulawik / Wikipedia

Chodzi o tzw. aferę woreczkową. Uczestnicy zabawy mogli otrzymać woreczek z losowo wybranymi kosmetykami, w tym masażerem do twarzy, opaską oraz jednym produktem niespodzianką, np. mgiełką do twarzy. Wystarczyło kupić produkt oznaczony jako wyjątkowy i zeskanować aplikację sklepu.

Niejasne zasady promocji

Zdaniem części klientów zasady promocji były niejasne, co doprowadziło do sytuacji, w których niektórzy otrzymywali więcej niż jeden upominek. 

Jak poinformowała Gazeta.pl, brak ograniczeń ilościowych woreczków na klienta pozwolił niektórym na kupowanie wielu produktów na oddzielne paragony i odbieranie odpowiedniej liczby woreczków. Dla innych już nie starczyło. 

Klienci się skarżą

Z niektórych opinii klientów zamieszczonych w mediach społecznościowych wynika, że ta sytuacja wywołała w nich poczucie niesprawiedliwości. 

Klienci, którzy przychodzili później, nie mogli otrzymać żadnego woreczka, ponieważ inni zabrali ich więcej na odrębne paragony. Ponadto klienci zauważyli, że niektórzy wykorzystali promocję do zarobku i sprezentowane im woreczki po prostu sprzedali w internecie.

Rossmann wyjaśnia

W obliczu rozgłosu, jaki zyskała akcja promocyjna, Rossmann zdecydował się wydać oficjalny komentarz. 

Firma wyjaśniła, że celem kampanii było promowanie „wyjątkowych produktów” i nie brano pod uwagę limitowania prezentów. Sieć przygotowała 200 tys. woreczków.

„Naszym celem była promocja różnych wyjątkowych produktów, które znajdowały się w woreczkach: poza dwoma stałymi produktami w woreczkach umieściliśmy produkty z różnych kategorii” – napisano w oświadczeniu przesłanym do redakcji Onetu.

Rossmann zaznaczył, że na razie nie planuje przedłużać akcji.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

heh 25.01.2024 01:19
Nie ma silnych.

uważam 24.01.2024 22:38
Dęta sprawa.

Ewa 24.01.2024 21:58
Wielkie mi halo.

reklamiarz 24.01.2024 17:40
Nieważne, byle padła nazwa firmy.

FACEBOOK
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama