Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 02:32
Reklama
Reklama

Pomyśl – Zobacz – Zostań na dłużej... zaproszenie do Szczecina

Szczecin – to miasto, w którym można jednocześnie czerpać z bogatej oferty dużej aglomeracji i odpoczywać od zgiełku. Właśnie wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej, która mówi o turystycznych walorach Szczecina.
Pomyśl – Zobacz – Zostań na dłużej... zaproszenie do Szczecina

Autor: fot.UM

Od poniedziałku, 25 kwietnia będzie można zobaczyć bilbordy promocyjne na kanałach grupy Discovery. Spoty promujące Szczecin będzie można także zobaczyć na dworcach PKP, lotnisku w Krakowie czy specjalnych nośnikach reklamowych m.in. w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i Wrocławiu. 

W ramach kampanii uruchomiona została także specjalna promocja miasta w lokalnym radiu SuperFm oraz na portalu Onet. Wszystkie przekazy kierować będą ruch na stronę https://pomysl.szczecin.eu/

Kampania Pomyśl – Zobacz – Zostań to kontynuacja zapoczątkowanej jesienią kampanii promującej potencjał Szczecina, jako miasta turystycznego i inwestycyjnego. 

„Pomyśl o mieście, w którym przerwa od obowiązków jest na wyciągnięcie ręki. Pomyśl o meandrujących rozlewiskach, o pięknych akwenach, zielonych parkach, magicznych lasach i dzikich puszczach. Pośród szczecińskich perełek każdy znajdzie swoje, wyjątkowe miejsce. Miejsce, w którym odpocznie od zgiełku i pośpiechu. W którym zwolni i zazna spokoju. Zobacz Szczecin. Poczuj jego naturę. Odkryj jej bogactwo i... zostań z nami na dłużej" – to treść inaugurującego tegoroczną kampanię materiału reklamowego zamieszczonego w Tygodniu Polityka.

Jesienna odsłona skierowana była na część biznesową, wiosenna zaś ukazuje Szczecin jako miasto pełne turystycznych atrakcji, wielu możliwości i różnych form odpoczynku.  

W kampanii wykorzystano największe walory turystyczne naszego miasta. 13 różnych haseł, takich jak: spokój, wolność, przygoda, harmonia, góry, natura, żagle, historia, zabawa, czekolada, zacisze, szmaragd, morze w połączeniu z obrazem i tekstem ukazują atrakcyjność naszego miasta. Wśród ujęć nie brakuje symboli miasta – dźwigozaurów, bulwarów czy filharmonii, ale także mniej oczywistych ale równie zaskakujących rozlewisk Odry, Wzgórz Bukowych czy wodnych zakątków.

Materiały promocyjne zostaną zamieszczone w mediach społecznościowych, w największych czasopismach, takich jak: „Polityka", „Traveler" oraz „Wiadomości Turystyczne" dostępnych m.in. w salonach sieci Empik w całej Polsce. 

W ramach promocji wizerunkowej Szczecina od 1 maja wystartuje duża kampania na największym portalu specjalizującym się w branży hotelarskiej – Trivago. Kampania będzie prowadzona w trzech językach i ukierunkowana zarówno na polskich turystów jak i tych zagranicznych. 

 

Kampania rozpoczęła się 21 kwietnia i potrwa do połowy maja. Łączny koszt wszystkich działań w ramach kampanii wyniósł 204 tys. złotych.

Kampanię realizuje Urząd Miasta Szczecin we współpracy ze spółką Żegluga Szczecińska Turystyka Wydarzania oraz Szczecińską Agencją Artystyczną.

 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

FACEBOOK
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama