W sklepów Żabka opłacimy rachunki, nadamy i odbierzemy paczkę, zjemy hot-doga i napijemy się dobrej kawy. Możemy też naprawić telefon.
Teraz Żabka robi kolejny krok. Zaprasza klientów do zakupu ubrań z jej kolekcji. Powstały one we współpracy z miejską marką odzieżową Prosto. To część kampanii „Weź to na gorąco!”, która promuje ofertę PROSTO z PIECA.
Współpraca dwóch marek
„Niecodzienna kooperacja marek Żabka i Prosto doprowadziła do stworzenia oryginalnych wzorów ubrań, inspirowanych systemem znaków tworzących przestrzeń miejską” – czytamy na stronie Żabki.
Co łączy ze sobą dwie tak – wydawałoby się – odległe branże jak streetwear i sklepu typu convenience (mydło i powidło)?
„Marka Prosto bliskość kultury ulicznej od zawsze ma wpisaną w swoje DNA, a sieć sklepów Żabka na stałe zakorzeniła się w miejskiej infrastrukturze i tkance społecznej” – odpowiada na swojej stronie Żabka.
Wychodzą prosto z polskich szwalni
Efektem tego spotkania jest kolekcja z nowoczesnym designem. Składa się z trzech elementów: klasycznej, oversizowej bluzy, białego T-shirtu i czapki z daszkiem z neonowym znakiem na froncie.
„Jak przystało na kolekcję inspirowaną polską przestrzenią miejską, została ona uszyta w Polsce, we współpracy z lokalnymi szwalniami i dostawcami” – zapewnia Żabka.
Kolekcja ubrań Żabki i Prosto była inspirowana projektem City Transportation Guide. Tworzy go obecny w przestrzeni miejskiej system znaków drogowych i piktogramów, które organizują ruch.
Kolekcja jest już dostępna na stronie: www.prosto.com/zabka.
Napisz komentarz
Komentarze