Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 01:19
Reklama
Reklama

Kupujemy nie w tradycyjnym sklepie, a za pomocą aplikacji

Polacy lubią aplikacje sklepów internetowych. Sięgają po nie kilka razy w tygodniu. Najczęściej sprawdzają, czy towar, którego szukają, jest w „ich” sklepie.
Kupujemy nie w tradycyjnym sklepie, a za pomocą aplikacji
Aplikacje ułatwiają zakupy.

Autor: iStock

To ustalenia najnowszego badania Santander Consumer Bank pt. „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”. Co jeszcze z niego wynika?

Że 21 proc. badanych używa takich aplikacji kilka razy w tygodniu. Najczęściej deklarowały to osoby w wieku 40-49 lat, mieszkające na wsi i zarabiające 7000 zł netto lub więcej. 

Dlaczego lubimy takie aplikacje?

Bo taka forma zakupów jest szybka i wygodna (62 proc.). To po pierwsze.

Po drugie – 59 proc. lubi zakupy bez wychodzenia z domu.

Po trzecie wreszcie – 50 proc. wskazało dostępność sklepu w każdej chwili. 

To zalety takich aplikacji. A wady?

• 35 proc. badanych przeszkadzają ciągłe powiadomienia. 

• 31 proc. wskazało problemy techniczne, np. zacinanie się aplikacji.

• 24 proc. uskarża się na to, że ciągle trzeba ją aktualizować.

Z jakich aplikacji najczęściej korzystamy?

Należą do nich aplikacje sklepów:

- z odzieżą lub obuwiem – 57 proc.,

- z kosmetykami – 43 proc., 

- artykułami spożywczymi i chemię gospodarczą – 39 proc., 

- zabawkami i artykułami dla dzieci ­– 17 proc.,

- sprzętem sportowym – 16 proc. 

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Milena 04.01.2024 09:31
Wygodniej.

FACEBOOK
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama