Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 21 grudnia 2024 15:41
Reklama

Świąteczne szaleństwo w sieci. W Internecie szukamy nie tylko prezentów.

Internetowy gigant przedstawił dane dotyczące aktywności Polaków w sieci w okresie bożonarodzeniowym. Interesują nas nie tylko zakupy, bo poszukujemy także innych porad i informacji.

Autor: fot. iStock

Według danych Google, świąteczny ruch w sieci rozpoczął się już pod koniec listopada. Chodzi konkretnie o okolice Black Friday, czyli corocznych wyprzedaży w sklepach. W tym roku miało to miejsce 26 listopada. Ten informatyczny ruch ma trwać aż do drugiego dnia Bożego Narodzenia.

Czego Polacy szukają w sieci przed świętami? Z przedstawionych danych wynika, że skupiamy się na prezentach. Stawiamy raczej na elektronikę, a zainteresowanie tego typu produktami w 2020 roku wzrosło o 66 procent. Poszukiwane są zwłaszcza laptopy, słuchawki, a także tablety graficzne i klawiatury do komputerów. Zauważalny jest także ruch w kategorii „odzież”. Zainteresowaniem cieszą się sukienki, piżamy i spodenki. Ale obecność Polaków w sieci przed świętami to nie tylko zakupy. Wzrosło zainteresowanie przepisami kulinarnymi (o około 30 procent rok do roku), a zwłaszcza pieczywem. Co roku także powtarzane są pewne trendy - życzenia świąteczne czy inspiracje prezentowe.

Google przyznaje, że w tym roku już widać wzmożony, świąteczny ruch w sieci. Pewną nowością jest większe zainteresowanie internautów ozdobami świątecznymi. I to nie tymi zwyczajnymi, bo z przedstawionych danych wynika, że hasło „ekskluzywne ozdoby świąteczne” bardzo zyskało na popularności, notując wzrost popularności o ponad 2,5 tysiąca procent, porównując rok do roku. Obecnie bardzo popularne są takie wyszukiwania jak „Święta Bożego Narodzenia” albo „święta w górach”. Internauci szukają także świątecznych swetrów i zestawu piżam dla całej rodziny.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

FACEBOOK
Reklama
NAPISZ DO NAS

Zapraszamy do kontaktu!

Reklama